Kérlek szépen olvasd végig figyelmesen annak érdekében, hogy jövőben minden a legnagyobb egyetértésben működhessen közöttünk, nagyon megköszönöm, hogy tiszteletben tartod és hozzájárulsz a nyugodt, minőségi munkavégzésemhez.

Szalonomban, mint oly sok helyen már bevezetésre került a készenléti díj, ami a 48 órán belüli lemondás vagy nem megjelenés esetén fizetendő. 48 órán belül történő lemondás esetén a lefoglalt szolgáltatás vagy szolgáltatások teljes összegének 50%-a, 24 órán belül történő lemondás esetén a lefoglalt szolgáltatás vagy szolgáltatások teljes összegének 100%-a, (Ez vonatkozik a részleges nem lemondásra is. Pl. ha „pedikűr + gél lakk” a megbeszélt szolgáltatás, és Te a szolgáltatás közben jelzed csak, hogy a gél lakkra nincs szükséged.) Az időpont lefoglalásával és a szolgáltatások igénybevételével automatikusan elfogadod ezen feltételeimet. Lemondás kizárólag írásban tudjuk elfogadni, a lenti elérhetőségek egyikén.

Szépségipari szakemberként minden nap emberekkel foglalkozom, és a jó emberi kapcsolatokhoz elengedhetetlen a kölcsönös tisztelet és a bizalom.
Szerencsére legtöbbünk tisztában van az általános illemszabályokkal, ennek ellenére sajnos sokszor szembesültem már azzal, hogy nem minden vendég tartja tiszteletben az időmet és a megélhetésemet. Mindig arra törekszem, hogy a vendégeimet időben tudjam fogadni a megbeszélt időpontban.

Foglalásodról minden esetben a foglalás időpontjában visszaigazoló levelet kapsz (ha nem kaptál, akkor nem történt foglalás). Ez tartalmazza a foglalás minden részletét (időpont, ár, szabályzat, stb.). A kezelés csak azt a szolgáltatás tartalmazza, ami a visszaigazolásban van. Kezelések résztetes leírását itt találod. A kezelés hosszabbítására, mivel elég szoros a beosztásunk, a helyszínen már nincs lehetőség. A kezelés előtt 24 órával e-mail-es emlékeztetőt kapsz. Más üzenetküldő csatornán (SMS, Viber, stb.) üzeneteket nem küldünk (és nem is fogadunk). Telefonon csak nagyon sürgős esetben keresünk.

Ehhez kérem szépen a Te együttműködésed is!

  • Az ideális érkezés, az időpontod előtt 5 perccel, hogy kényelmesen még el tudj menni a mosdóba. Kérlek, hogy ne gyere túl korán sem, hiszen akkor még az előző vendégem kezelése tart. Ha látod, hogy késni fogsz, kérlek szépen, hogy üzenetben értesíts! Ha késel, kellemetlen helyzetbe kerülhetek én is és az utánad érkező vendégeim is, ezért a késésed idejét sajnos kénytelen leszek levonni a számodra fenntartott időből, esetleg nem fogok tudni valamit megcsinálni azokból, amiket kértél. Nagyobb mértékű késés esetén esetleg új időpont megbeszélésére lesz szükséges. Ebben az esetben viszont sajnos kénytelen leszek a készenléti díj kiegyenlítésére kérni téged.
  • A telefont nem tudom felvenni,az üzenetekre (e-mail, Messenger) előbb tudok válaszolni. Ha sürgős, kérlek szépen inkább küldj üzenetet! Ezeken az elérhetőségeken tudod felvenni velünk a kapcsolatot:
    E-mail:
    Weboldal: pedilab.hu
    Facebook: facebook.com/pedilab
    Messenger: m.me/pedilab
  • A hétvége nálam is a családomé, nem dolgozom, de üzeneteket, emaileket fogadok, és ebben a formában tudsz értesíteni az esetleges lemondásról, vagy ha valami közbejött és ez érinti a következő heti időpontunkat.
  • Fizetés készpénzzel vagy bankkártyával lehetséges.
  • Fenntartom a jogot magamnak, hogy megtagadhatom a szolgáltatást bárkitől, nem megfelelő magatartás, betegség, irreális elvárás, vagy egyéb okok miatt.
  • Első találkozásunkkor a kezelés díját előre fogom kérni. A részletekről e-mai-t küldök és bankkártyával tudod fizetni a díjat.
  • Az árak az álistán tájékoztató jellegűek. Bizonyos esetekben elképzelhető, hogy utólagos egyeztetést követően a szolgáltatás ára és az időtartam változhat.
  • Nyitvatartási időn túli kezelésekért 50% felárat számolunk fel.

KÉSZENLÉTI DÍJ és LEMONDÁSI FELTÉTELEK:

  • Ha valami miatt mégsem lesz megfelelő számodra a már lefoglalt időpont semmi gond, teljesen megértem, csak kérlek, hogy időben jelezd felém az elérhetőségeim bármelyikén! Tiszteljük meg kérlek egymást, és a vendégeimet is azzal, hogy megbecsüljük egymás idejét. Minden nem igénybe vett időpont nekem bevétel kiesés, egy másik vendégem pedig nem tud eljönni hozzám emiatt.
  • Időpontot módosíttatni, vagy lemondani legkésőbb a kezelés előtt 48 órával van lehetőséged teljesen díjmentesen. Lemondást csak írásban tudjuk elfogadni (a fenti elérhetőségek egyikén). Lemondásról minden esetben írásos visszaigazolást küldünk.
  • Kérlek szépen, hogy vigyázzunk egymásra és betegség esetén időben kérj új időpontot, amennyiben mégis betegen érkezel, megtagadhatom a szolgáltatás elvégzését és a készenléti díj kifizetésére foglak kérni Téged.
  • Készenléti díj minden esetben a lefoglalt szolgáltatás vagy szolgáltatások teljes összege.

Hogyan tudhatod meg, hogy mikor vannak a foglalt időpontjaid:

  • Minden időpont rögzítésnél részletes visszaigazolást küldünk e-mail-ben az általad megadott e-mail címre. (Feladó PediLab <>, Tárgy: Új időpont létrehozva: <és a kiválasztott kezelés>, érdemes megnézni a SPAM mappát is.)
  • A kezelés előtt 24 órával e-mail-es emlékeztetőt kapsz az általad megadott e-mail címre. (Feladó PediLab <>, Tárgy: Időpont emlékeztető: <és a kiválasztott kezelés>, érdemes megnézni a SPAM mappát is.)
  • Ha regisztrálsz a https://pedilab.salonic.hu/user/login oldalon, akkor meg tudod nézni a foglalásaidat (Időpont foglalás nem lehetséges!).
  • Amennyiben a fentiek közül egyik sem, akkor a fentebb lévő elérhetőségeken tudsz írni nekünk. De, nagy könnyebbség, ha az első 3 lehetőség valamelyikét használod.
  • Adatvédelem miatt mindenkinek csak a saját időpontjairól (és bármi más adatáról) tudunk információt adni.

Megértésedet, és együttműködésedet köszönöm!

 

error: Másolás nem engedélyezett!